از دور ...
بالاتر از عشق

از دور دوستت داشتم

بی هیچ  عطری  آغوشی  نگاهی  یا  حتی  بوسه ای

تنها دوستت داشتم...

حالا که رفتی...چه کنم با این همه وابستگی...

این همه عشق را چگونه با خود حمل کنم

بغض هایم را روی کدام شانه خالی کنم......

 



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر و مریم
ساعت16:10---9 خرداد 1394
سلام
وبلاگ زیبایی داری
من دوست دختر عموت مریم هستم
سلام.مرسی .نمیشناسمتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 2 اسفند 1393برچسب:, :: 14:32 :: توسط : فاطمه

درباره وبلاگ
فقط دعا کنید به عشقم برسم...***** ببرد از من قرار و طاقت و هوش* بت سنگین دل سیمین بناگوش* نگاری چابکی شنگی کلهدار * ظریفی مه وشی ترکی قباپوش* ز تاب آتش سودای عشقش * به سان دیگ دایم می‌زنم جوش* چو پیراهن شوم آسوده خاطر * گرش همچون قبا گیرم در آغوش* اگر پوسیده گردد استخوانم * نگردد مهرت از جانم فراموش* دل و دینم دل و دینم ببرده‌ست * بر و دوشش بر و دوشش بر و دوش* دوای تو دوای توست حافظ * لب نوشش لب نوشش لب نوش*
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بالاترازعشق و آدرس balatarazeshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 4447
بازدید کل : 56892
تعداد مطالب : 381
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1